Oavsett vad som stämmer eller inte i den förhatliga kvällspressen kan vi väl vara överens om att LHC definitivt kommer att ligga topp 5 på lönekostnadslistan i vinter? Själv bryr jag mig faktiskt inte så mycket om på vilket sätt LHC:s satsning påverkar resten av hockeysverige. Eller rättare sagt: jag tror inte att det har sån stor betydelse.
I mina ögon är det snarare dom själva som riskerar något. Man satsar stort, man satsar friskt...och man satsar dumt. I a f är det min uppfattning när jag ögnar deras laguppställning. På forwardssidan hittar jag TRE namn som sticker ut: Eklund, Myran och Håkansson. That's it. Och av dessa skulle jag, faktiskt, inte trada någon mot Mathiasson eller Krykov. Centersidan är, som tidigare konstaterats ett hundratal gånger, extremt svag. Faktiskt i paritet med ett allsvenskt topplag.
Ser fram emot vinterns möten. Kan nog bli intressant.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Själv bryr jag mig faktiskt inte så mycket om på vilket sätt LHC:s satsning påverkar resten av hockeysverige. Eller rättare sagt: jag tror inte att det har sån stor betydelse.
I mina ögon är det snarare dom själva som riskerar något. Man satsar stort, man satsar friskt...och man satsar dumt. I a f är det min uppfattning när jag ögnar deras laguppställning. På forwardssidan hittar jag TRE namn som sticker ut: Eklund, Myran och Håkansson. That's it. Och av dessa skulle jag, faktiskt, inte trada någon mot Mathiasson eller Krykov.
Centersidan är, som tidigare konstaterats ett hundratal gånger, extremt svag. Faktiskt i paritet med ett allsvenskt topplag.
Ser fram emot vinterns möten. Kan nog bli intressant.