Bragd-Birger: "Själv bryr jag mig faktiskt inte så mycket om på vilket sätt LHC:s satsning påverkar resten av hockeysverige. Eller rättare sagt: jag tror inte att det har sån stor betydelse. "
Jasså?
För någon månad sedan har jag för mig att du startade någon form av "upprop" mot LHC:s satsning, där du ondgjorde dig över alla importer (som TIK har 4 ggr så många av som LHC) som förstörde för svenska talanger, över den vansinniga och dåligt underbygda satsning man gjorde etc.
Har du ändrat uppfattning sedan dess? Eller blandar jag ihop dig med någon annan?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Själv bryr jag mig faktiskt inte så mycket om på vilket sätt LHC:s satsning påverkar resten av hockeysverige. Eller rättare sagt: jag tror inte att det har sån stor betydelse. "
Jasså?
För någon månad sedan har jag för mig att du startade någon form av "upprop" mot LHC:s satsning, där du ondgjorde dig över alla importer (som TIK har 4 ggr så många av som LHC) som förstörde för svenska talanger, över den vansinniga och dåligt underbygda satsning man gjorde etc.
Har du ändrat uppfattning sedan dess?
Eller blandar jag ihop dig med någon annan?