Cluben LHC: Innan du börjar hemfalla åt jämförelser om din pappa kontra min, så...fine. Vi lär få spela om det. Kul att ni har så bra spelare, du verkar ju jättenöjd. Men inte skulle väl Mathiasson platsa? Du går allt för långt i din strävan efter male-bonding.
Ska bli kul att se när Pihl, Johansson och Mertzig får Von der Geest, Gästrin och allt vad dom heter, att blomma ut. Oj, så dom kommer att virvla i en yster dans! Känner mig i a f priviligierad om det blir så att mitt lilla lag får äran att bli skjutet i sank av Cluuben.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kul att ni har så bra spelare, du verkar ju jättenöjd. Men inte skulle väl Mathiasson platsa? Du går allt för långt i din strävan efter male-bonding.
Ska bli kul att se när Pihl, Johansson och Mertzig får Von der Geest, Gästrin och allt vad dom heter, att blomma ut. Oj, så dom kommer att virvla i en yster dans!
Känner mig i a f priviligierad om det blir så att mitt lilla lag får äran att bli skjutet i sank av Cluuben.