Oban: Jag nöjer mig med att konstatera att LHC:s trupp är abnorm. Har väl aldrig sagt att det enbart beror på antalet spelare?
Annars...finns väl inte så mycket mer att tillägga från mitt håll. Vi lär få se vem som förnöjt gnuggar händer resp deltar i underläpps-VM när kung Bore kommit åter. Avslutar med att citera Dregens kommentar rörande den extremt korta studietiden för Hellacopters debutskiva: 'man kan inte polera en bajskorv'.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Annars...finns väl inte så mycket mer att tillägga från mitt håll. Vi lär få se vem som förnöjt gnuggar händer resp deltar i underläpps-VM när kung Bore kommit åter. Avslutar med att citera Dregens kommentar rörande den extremt korta studietiden för Hellacopters debutskiva: 'man kan inte polera en bajskorv'.