1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 929948

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Frella: Jag är livrädd för torsdagen.

Jadu jag vet inte riktigt. Jag tycker exempelvis att Robban och Axelsson kommer bort helt i matcherna. Det är knappast några lyxproblem just nu när Hahl, Tenkrat(?) och Hynning saknas. Erixon är bra, men på J20-nivå och jag tror inte han räcker till här så då finns det nog inget annat val än att köra på. Förhoppningsvis så går väl Tenkrat in i första på torsdag och då lär vi iaf kunna gå på fyra kedjor.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.