Knugen: Så AIK:s problem är mao enkla. Anställ Jonas Bergqvist så får de en kanontrupp. Rationellt och bra.
Visste du att LHC tackade nej till Gahns pga lönekrav som tydligen var helt uppåt väggarna? Men någon förening viftade tydligen med summan han ville ha... Jag vill inte starta någon pajkastning Knugen, men kasta inte sten i glashus.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Rationellt och bra.
Visste du att LHC tackade nej till Gahns pga lönekrav som tydligen var helt uppåt väggarna? Men någon förening viftade tydligen med summan han ville ha...
Jag vill inte starta någon pajkastning Knugen, men kasta inte sten i glashus.