Knugen: Och vad menar du med det...om vi ska få såna som H.Loob måste vi börja någon gång, någonstans - M.Helber är början - eller vi kanske inte får börja att bygga upp något någon gång?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och vad menar du med det...om vi ska få såna som H.Loob måste vi börja någon gång, någonstans - M.Helber är början - eller vi kanske inte får börja att bygga upp något någon gång?