Olgas furir: Visst har du rätt i mycket av det du skriver. Men, det är väl en verklighet som gäller för alla föreningar? Och vi vet, första ES säsongen började ju med Fredrik Johansson borta i 3 månader med knäskada, Twar(!)-infektioner och annat elände. Tror det är en anledning till att man vill ha en relativt bred trupp igång.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och vi vet, första ES säsongen började ju med Fredrik Johansson borta i 3 månader med knäskada, Twar(!)-infektioner och annat elände. Tror det är en anledning till att man vill ha en relativt bred trupp igång.