Finns det eventuellt någon som vill prata Timrå Ik i gästboken? Jag känner mig aningen förvirrad när jag läser inläggen. Man tror man hamnat i Linköping eller Södertälje ( även om inläggen mestadels är konstruktiv).
Det ryktas att Timrå söker spelare från Modohåll. Är blod tjockare än vatten kan det mycket väl stämma att vi får se en Ö-vikare i TIKdräkten till hösten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det ryktas att Timrå söker spelare från Modohåll. Är blod tjockare än vatten kan det mycket väl stämma att vi får se en Ö-vikare i TIKdräkten till hösten.