Smokey: Jaha, så nu har man blivit klassat som ett mentalt stört pucko också. Fast jag antar att jag är i gott sällskap med resten av TIK08 som träffades i Märsta den där eftermiddagen för ca 4 år sedan eller nåt sånt..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jaha, så nu har man blivit klassat som ett mentalt stört pucko också. Fast jag antar att jag är i gott sällskap med resten av TIK08 som träffades i Märsta den där eftermiddagen för ca 4 år sedan eller nåt sånt..