Patrick: Kom inte och säg att du också är en sådandär som åker runt i TIK-tröja, står i flock och hysteriskt viftar med en rödvit flagga? Fattas väl bara att det börjas skrikas en massa typ:
-Timrå IK är dom bästa, heja heja Timrå!
Min fru klassar i alla fall detta beteende som en mental störning. Den stora frågan är om det inte är ganska fint att bli kallad för "pucko"... Varifrån kommer detta öknamn?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
runt i TIK-tröja, står i flock och hysteriskt viftar med en rödvit
flagga? Fattas väl bara att det börjas skrikas en massa typ:
-Timrå IK är dom bästa, heja heja Timrå!
Min fru klassar i alla fall detta beteende som en mental störning.
Den stora frågan är om det inte är ganska fint att bli kallad för
"pucko"... Varifrån kommer detta öknamn?