Cluben LHC: Jag kan villigt erkänna att LHC har bättre ytterforwards än Timrå. I alla fall toppnamnen "Myran" Gustavsson, Håkansson och Eklund är bättre än Timrås enda topp bland ytterforwards, Markus Matthiasson. Men efter det så vet jag inte om LHC har så mycket intressant att erbjuda direkt. Så att påstå att Matthiasson är den enda som skulle platsa i LHC är ett näst intill löjligt påstående.
Om man sedan sittar på LHC omdebatterade centersida så finns det inget namn jag skulle vilja se i Timrås trupp. Inte än i alla fall.
På anfallssidan kan man väl summera med att LHC har tre bra ytterforwards, medan Timrå har en bra ytterforward och två bra centrar (Krykov och Koivunen).
På backsidan är LHC jävligt starka. Johansson, Mertzig, Pihl och Richter är backar som skulle gå in i princip vilket lag som helst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kan villigt erkänna att LHC har bättre ytterforwards än Timrå. I alla fall toppnamnen "Myran" Gustavsson, Håkansson och Eklund är bättre än Timrås enda topp bland ytterforwards, Markus Matthiasson. Men efter det så vet jag inte om LHC har så mycket intressant att erbjuda direkt. Så att påstå att Matthiasson är den enda som skulle platsa i LHC är ett näst intill löjligt påstående.
Om man sedan sittar på LHC omdebatterade centersida så finns det inget namn jag skulle vilja se i Timrås trupp. Inte än i alla fall.
På anfallssidan kan man väl summera med att LHC har tre bra ytterforwards, medan Timrå har en bra ytterforward och två bra centrar (Krykov och Koivunen).
På backsidan är LHC jävligt starka. Johansson, Mertzig, Pihl och Richter är backar som skulle gå in i princip vilket lag som helst.