rådbjer: jo jag tycker att det är jobbigt med inlägg om LHC i TIK's gb ...några inlägg är naturligtvis i sin ordning men när man surrar på i dagar så blir irriterande.. angående Crippe så hoppas jag på ett nytt kontrakt från hans sida..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
med inlägg om LHC i TIK's gb ...några inlägg
är naturligtvis i sin ordning men när man
surrar på i dagar så blir irriterande..
angående Crippe så hoppas jag på ett nytt
kontrakt från hans sida..