1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 93259

Sv: Jag undrar...
Laken: Hade jag lovat skulle jag skrivit 100%. 3% existerar också...
Nä men jag tycker vi ska låta "Nubben" sköta sitt jobb. Vill han hålla tyst om det här till press och t.o.m. hans familj så måste han få göra det.
Vi får se det här som en riktig thriller, som förhoppningsvis får ett lyckligt slut. Dahlén skulle sitta hur fint som helst. Han behövs.

Sedan måste jag få säga att jag tycker att han värvat mycket bra i förhållande till de resurser han fått gå efter.

Jimmy: Nä tyvärr. Jag har inte fått tag på legenden Bulla så jag vet inte...=)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer