rådbjer: Din idé verkar inte helt vettig men med tanke på att det bara är Hälge som skänkt några pengar till kontot blir det nog det mest påkostade tifot i år =))
Nej men allvarligt... Jag har börjat jagat sponsorer i dagarna och har hittills bara fått nej... men sånt vänder man snabbt =)
Tack Hälge för bidraget. Det är skönt att någon ger en slant.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej men allvarligt... Jag har börjat jagat sponsorer i dagarna och har hittills bara fått nej... men sånt vänder man snabbt =)
Tack Hälge för bidraget. Det är skönt att någon ger en slant.