En liten fundering. Kan inte vi TIK supportrar träffas och göra något roligt nu i sommar? Ex. spela lite brännboll, grilla någon korv, komma på nya ramsor i rätta andan? Jag kan t.o.m ta på mig ansvaret att fixa detta om det är några som är intresserade.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan inte vi TIK supportrar träffas och göra något roligt nu i sommar? Ex. spela lite brännboll, grilla någon korv, komma på nya ramsor i rätta andan?
Jag kan t.o.m ta på mig ansvaret att fixa detta om det är några som är intresserade.