actionleif: Ja. Hoppas! :) Därför gör vi så här. Alla som är intresserade kan höra av sig till mig, antingen genom mail eller min profil. Så meddelar jag om det verkar finnas något intresse eller ej.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Därför gör vi så här. Alla som är intresserade kan höra av sig till mig, antingen genom mail eller min profil.
Så meddelar jag om det verkar finnas något intresse eller ej.