1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 93416

Ska vi kanske ha röda hemma tröjor?
Satt ute i solen och läste i en "tant tidning". (Det är nästan så att jag skäms). Men så stod det en sak som gjorde mig intresserad, nämligen:
"Röda kläder signalerar att du är en vinnare med stark kampvilja och mycket mod och kraft. En tysk undersökning visar att fotbollslag med röda tröjor vinner oftare än andra lag. Publiken reagerar omedvetet på de röda tröjorna och hejar ivrigare på sitt lag än andra supportrar."

Så för att få lite mer liv i "Kulturmagasinet", skulle det vara en bra idé att gå över till röda hemmaställ.

Vad vet jag, men man kanske ska lita på tyskarna....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.