1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 93426

Sv: Ska vi kanske ha röda hemma tröjor?
Maggan: Jorå.... det stämmer säkert. Har alltid tyckt att grabbarna i laget sett större och tyngre ut i det röda stället. Har säkert en psykologisk betydelse. Vitt=oskuld & sprött. Rött=farligt, förbjudet & upproriskt.
Var inte det nåt som "Molla" annamade i slutet av kvalserien i år? Ett plötsligt byte till rött hemmaställ?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.