1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 93433

Sv: Ska vi kanske ha röda hemma tröjor?
Maggan: En gång såg jag i en "herrtidning" (det är nästan så att jag skäms). En sak gjorde mig intresserad nämligen: de hade inga kläder på sig alls. Nu handlade det om kvinnor och inte spelade de ishockey heller. Jag vet inte vad tyskarna säger om det.
Är det överförbart till kulturmagasinet? Om de spelar ishockey menar jag.
Så för att få lite mer liv i "Kulturmagasinet" kanske det vore en bra idé?
Lita på tyskarna? Jawohl, ich bin ein europe. Europa uber alles.....Jag är skeptisk till det mesta.

Röda matchställen syns bättre men de vita är stiligare om man ska gå på Oscarsgalan eller Nobelfesten.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.