1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 93443

Sv: Ska vi kanske ha röda hemma tröjor?
Maggan: Nej. Det är inget jag gör. Det var en gång skrev jag ju, det var mest för artiklarnas skull. Nej det blir nog inte så mycket tacklingar om det var herrmatch. Det skulle nog undvikas. Begreppen "spela fysiskt" och "klubba mellan benen" får liksom en ny innebörd.. Damhockeyn däremot skulle få ett uppsving tror jag.

Vi får väl ha en omröstning: rött? eller vitt? (eller alkoholfritt alternativ)
Jag lägger min röst på rött denna säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.