1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 935545

Sv: Timrå IK - Djurgården 2007-11-01
Hassan: Jag bryr mig att dom spelar så j-la dåligt. Tycker det är ren j-la katastrof att man inte kan prestera bättre med det spelarmaterial man har. Är det Challes nya spelsystem som inte funkar. Hade dom haft kvar samma system som dom hade i fjol hade det sett betydligt mycket bättre ut. Då kom man med fart och kom till avslut. Nu är det skit. Det är ju rent tråkigt att titta på. Sen att man inte har backar som kan slå ett pass, gör ju inte saken bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.