1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 936230

Sv: Pajas Andersson har talat
Per HApps: Av det man läser i Aftonbladet anser jag att kritiken var befogad men för kraftfull. Domaren var dålig, sjävklart kan man ha synpunkter på det och hurvida det är bra att byta domare med andra länder eller inte. Att kalla någon pajas eller rikslallare är personliga angrepp och väldigt onödigt.

Om Challe blir fälld får han slanta själv.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.