JimmyH: Att använda halsdukar och flaggor skulle nog bli mycket enklare om det fanns mer och billigare objekt utav denna vara att tillgå. Tror att senaste halsduken som såldes gick på 50-lappen? om jag inte minns helt fel. Dessvärre köptes det bara in ett 100-tal utav dessa. Varför inte fler ?? Tror att det finns stora möjligheter för sjyssta tifon om dessa återinfördes i försäljningssortimentet.
Visst ger det en skön känsla med hemgjorda flaggor... inte bara för matchernas inramning utan också för den enskilde individens erkännande ;-). Men det skulle även vara sjysst om det även fanns liknande sortiment som våra elitkollegor patronerna, i form utav masstillverkade flaggor med samma tryck. Snacka om patriotiskt ;-)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tror att senaste halsduken som såldes gick på 50-lappen? om jag inte minns helt fel. Dessvärre köptes det bara in ett 100-tal utav dessa. Varför inte fler ?? Tror att det finns stora möjligheter för sjyssta tifon om dessa återinfördes i försäljningssortimentet.
Visst ger det en skön känsla med hemgjorda flaggor... inte bara för matchernas inramning utan också för den enskilde individens erkännande ;-).
Men det skulle även vara sjysst om det även fanns liknande sortiment som våra elitkollegor patronerna, i form utav masstillverkade flaggor med samma tryck. Snacka om patriotiskt ;-)