Uno Gordon: Att ni bara orkar, knappt har säsongen börjat innan "silly season 08/09" kör igång. kan vi inte vänta med det här till april innan ni börjar tokspekulerar i vilka,var, när och hur!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att ni bara orkar, knappt har säsongen börjat innan "silly season 08/09"
kör igång. kan vi inte vänta med det här till april innan ni börjar tokspekulerar i vilka,var, när och hur!