1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 939662

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
ok!

Här komme ren taktisk analys från en obotlig realist:

FRÅGA: Hur många gånger har vi i detta läge slagit av på offensiven och försökt försvara ledningen?
SVAR: Alla

FRÅGA: Hur har det gått?
SVAR: 9 av 10 gånger kommer motståndarna in i matchen och gör 1, 2 och ibland 3 mål. Vi tappar

FRÅGA: Vad ska vi göra då?
SVAR: Anfalla ännu mer!!! HV kommer att blotta sig!

FRÅGA: Är inte det korkat när man leder!
SVAR: Ja det kan ju inte gå sämre än när vi spelar på resultatet och ALLTID tappar!

FRAMÅT BOYS!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.