1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 940742

Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
Taurus: Det är en match och en förlust. Men jag håller med. Man viker ner sig på ett äckligt pinsamt sätt. Backarna håller i bästa fall för att freda eget mål (inte i den här matchen då) men det finns inte en enda back som duger i det offensiva spelet.

Det finns inte EN back som skjuter bra från blå.
Det finns inte EN back som lägger riktig tyngd i spelet.

Våra "stjärnforwards" har lyst med sin frånvaro i den här matchen men det är naturligtvis backspelet vi faller på denna säsong...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.