1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 940876

Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
Går vi till slutspel i år så åker vi ut i kvarten, Timrå är helt enkelt för dåliga.Man har ju många bra forwards men dom gör ju tamejfan ingenting, blir så jävla förbannad när dom spelar solklar hockey mot Hv och nu agerar dom bara statister nere i karlstad och FBK klacken skriker krossa Timrå och dom bara gör fler mål, kul Timrå hoppas ni skäms som FAN !!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.