1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 940933

Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
mikenomad: jaa...så sant så sant...det är just det som ger mig kalla kårar längs ryggraden, att TIK tappar spelet totalt under vissa perioder, princip i varenda match, minns ni Mora borta? seger med 5-2, men...hade inte lotvonen fått in 4-1 i tredje vete sjutton om vi vunnit den matchen....efter Moras 1-3 började spelet svaja oroväckande....nu reddes det ut men, inte var det glasklart.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.