1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 941139

Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
Man skulle kunna kalla gårdagens förlust för en plågsam pyspunka.
Undrar vad som rör sig i huvet på en coach efter en match där gått fel.
Vad tänker den enskilde spelaren efter en sådan match?.
Man skulle kunna kalla gårdagens förlust för kvicksand. Laget spelar, så går en sak fel, och sen en till, och en till. Tills det helt enkelt blir för mycket, och laget inte hinner inse felet förrän problemen stigit dem över huvet.

Men men.. livet och serien går vidare och vi kan inte vinna jämt. Nu är det ny match på Tisdag mot modoliderna och då jävlar ska vi bekänna färg gossar.
DET ÄR DAGS FÖR REVANSCH!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.