bisterfinnen: Det där med finnarna svider. Verkligen. Lyllos er modolider som håller på ett lag med endast hemvävda spelare. Så tänker jag ofta. Ok, visst hade ni sju utländska spelare på planen när SM-bucklan bärgades, och visst var det fler än vad Timrå använde någon gång under kvartsfinalerna, men...det känns ändå som att det inte var så. På riktigt, liksom. I min värld - och jag tror även din - var ert guld ett bevis på någonting annat. Någonting som kanske ser annorlunda ut på pappret och i verkligheten, men känns som sanning i ens hjärta. Där tycker jag att vi ska befinna oss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I min värld - och jag tror även din - var ert guld ett bevis på någonting annat. Någonting som kanske ser annorlunda ut på pappret och i verkligheten, men känns som sanning i ens hjärta. Där tycker jag att vi ska befinna oss.