Dream Team: Äh, Modoröven är smiskad och klar för denna gång. Klart att smisket svider annars skulle man slippa höra tramset. Vem minns förra sässen?, vi lever i nuet och har smiskat upp dom 2ggr om nu. Känns helt ok för min del iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Äh, Modoröven är smiskad och klar för denna gång. Klart att smisket svider annars skulle man slippa höra tramset. Vem minns förra sässen?, vi lever i nuet och har smiskat upp dom 2ggr om nu. Känns helt ok för min del iaf.