Realist: Det är pinsamt. Faan inte ska vi sjunka lika lågt som cyklopögonens; Hata Timrå och där kan du sitta din jävla f***a som det skreks i vår isstadion i tisdags 20.11.2007
Hård men fair play - ÅKA och lira sönder motståndarna ska vara vårt adelsmärke ! Ta ut frustrationen på kompos(k)itklubborna istället ;-) GONATT...ny match på lördag ! Alla till ladan SJUNG ut vår kärlek och stöd till laget !!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
som det skreks i vår isstadion i tisdags 20.11.2007
Hård men fair play - ÅKA och lira sönder motståndarna ska vara vårt adelsmärke !
Ta ut frustrationen på kompos(k)itklubborna istället ;-) GONATT...ny match på lördag ! Alla till ladan SJUNG ut vår kärlek och stöd till laget !!