Springsteen: Håller med fullständigt, men hallå BACKLUND HAN E SÅÅÅÅ........ sämst nuhaha! sista målet på en backhand så är han på väg upp när han egentligen skall täcka isen! va sysslar han med!! han måste få vila ett tag nu!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Håller med fullständigt, men hallå BACKLUND HAN E SÅÅÅÅ........ sämst nuhaha! sista målet på en backhand så är han på väg upp när han egentligen skall täcka isen! va sysslar han med!!
han måste få vila ett tag nu!!