Nu har jag fan fått nog. Backarna skapar ju Linköpings chanser. Kolla Lotvonens tafatta skitspel vid 2-4 målet. Så här är det hela tiden. Nu måste Nubben agera direkt!!!!!! Forwards har ju fullt upp hela tiden att reda upp skiten som backarna skapar i egen zon. Är så j-la missnöjd med skiten där bak!!!! Hålller de Bobcatsklass så är det bra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu har jag fan fått nog. Backarna skapar ju Linköpings chanser. Kolla Lotvonens tafatta skitspel vid 2-4 målet. Så här är det hela tiden. Nu måste Nubben agera direkt!!!!!! Forwards har ju fullt upp hela tiden att reda upp skiten som backarna skapar i egen zon. Är så j-la missnöjd med skiten där bak!!!! Hålller de Bobcatsklass så är det bra.