Spelarna kämpar ju inte som dom gjorde under Kenta, visst har vi tappat några energispelare som Hallin osv. men jag tycker Challe borde kunna få igång laget ändå.
Jag visste redan vid 1-3 att matchen var förlorad, roligt att 2-3 kom men jag var övertygad om att vi inte skulle grejja att göra mål utan 40-50 skott på mål innan dess så det var kört.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag visste redan vid 1-3 att matchen var förlorad, roligt att 2-3 kom men jag var övertygad om att vi inte skulle grejja att göra mål utan 40-50 skott på mål innan dess så det var kört.