ja...det var en lektion i hur man kan spela hockey när man har självförtroende och man VET vad man ska göra när man får pucken.
Timrå saknar helt just nu trygghet, linjer, fantasi och vilja...uppgivenheten börjar lysa igenom...suck...och som sagt, alldeles för mycket misstag och drällande med pucken....jag tror dom skulle behöva träna 12 timmar om dan på hur man tar sig ur egen zon
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå saknar helt just nu trygghet, linjer, fantasi och vilja...uppgivenheten börjar lysa igenom...suck...och som sagt, alldeles för mycket misstag och drällande med pucken....jag tror dom skulle behöva träna 12 timmar om dan på hur man tar sig ur egen zon