1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 944461

Sv: Timrå IK-Linköpings HC
Före säsongen var jag lite positiv till tränarbytet då jag ansåg att Kenta inte var så aktiv i båset men nu undrar jag om det var rätt att ta in Challe istället.... Kentas starka sida var att skapa ett stark lag som verkligen kämpade för varrandra i 60 minuter något som Challe misslyckas kapitalt med.....
Med detta lag som är så starkt på papperet ska man lyckas få ut mer av o jag lovar att Kenta hade lyckas hålla oss topp-3..... Lätt....

Har Melin hittat nytt jobb eller bra läge att ge Challe foten o ta in Melin?... kännslan är att Challe aldrig kommer att få nån ordning på den sjunkande skutan

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer