1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 944513

Sv: Vad är fel i Timrå IK?
JimmyH:

Vad vet man, spelarna kanske spelade enligt Kentas system just den matchen?!! Kentas närvaro kanske smittade av sig på grabbarna som var med ifjol, tyckte till och med J H var bra då!

Sen tycker jag faktiskt att varje spelare måste rannsaka sig själv för att match efter match kunna bidra till kollektivet. Utan att spelarna tar sitt personliga ansvar kommer aldrig tränarna med vilket spelsystem som helst att kunna vända den negativa trenden. Nu har den negativa trenden varit som en berg och dalbana, vilket gör det hela mycket mera underligt. Ena matchen verkar "nästan" allt fungera och matchen efter är till och med grundspelet som bortblåst!

Från nu och framåt måste ALLA hjälpas åt att bidra till kollektivet!!!

Modo blir först till rakning.....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer