1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 944689

Sv: Vad är fel i Timrå IK?
RTS: Vad är det för jävla snack om att Hedström vill spela med saik nästa år? kommer du med ett så jävla korkat uttalande får du ju ha med källhänvisning i allafall. Han har mig veterligt ALDRIG sagt att han vill spela med saik. Han vill runda av sin karriär i Boliden och det är fan inte samma sak. När vi går till slutspel ( och dit kommer vi!) kommer han att bli grymt nyttig. Han kommer mer till sin rätt i fysiska, målsnåla, tjuvnyps- och skitsnacksfyllda matcher, där han kan reta gallfeber på småkillar som exempelvis Jämtin, Ledin, Skröder, Kåberg, Pihl och Ward.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer