Mappe: Tror säkert att det finns mer att tillgå, visar bara på att det under kort tid har värvats tre "bra" backar till konkurerande lag... Om det bara hade varit Mika Niskanen på marknaden då kunde jag hålla med om backbristen men jag är inte riktigt övertygad...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om det bara hade varit Mika Niskanen på marknaden då kunde jag hålla med om backbristen men jag är inte riktigt övertygad...