1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 945254

Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
Hawerchuk: Pinsamt av mig. Självklart är det så. Då var det bara det missade slutspelet från ifjol kvar då.

Hamrin argumenterade lite då också:
"Olyckskorparna kraxar om att han är oefaren, att han en gång i tiden dissat klubben och att han har för många andra sysslor för sig, exempelvis trav. Saker de kritiska inte tycks lägga med i tankarna är att han är både som person, spelare och tränare väldigt lik Kenta Johansson."

Som spelare okej. Men som person och tränare? Känner Hamrin dessa människor personligen? Vad gör någonsin Challe (med sin enda säsong i ES) rättvist lik Kenta? Är han dessutom så lik Kenta, varför ens byta tränare?

Jag funderar starkt att höra av mig personligen till de ansvariga för en vettig redogörelse till tränarbytet. Och i så fall vill jag slippa höra nåt om "Ung" eller "fräscht nytänk"

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.