1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 945408

Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
RocknRolf2: Nä, hur fan kunde Challe missa alla dom där målchanserna? Agera Nubben!!!1

Seriöst. Bryt ihop, kom igen. Inte fan var det inställningen som förvandlade den här matchen till bajs. Däremot syns det med löjlig klarhet vilka taskiga självförtroenden som en del spelare ligger inne med. Regin, herregud. Pärssinen är fel i tajmingen med en tusendel, ideligen.

Nästkommande matcher blir intressanta. Onekligen. Nu gäller det att man lyckas vända det här. Eller så sparkar man Challe, Backe, hälften av backarna, Hedström så är allt löst på en gång. Verkligen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.