1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 945419

Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
Ambroo: Håller med dig. Vi fpr stryk av ett skitlag med två megaflaxmål i en match där det endast är vår egen kramp som hindrar från seger.

Det enda som möjligen oroar är om vi har karaktärerna som vänder en negativ trend...

Nåja - Jag kommer att somna glad i vetskapen att MoDo får ett oerhört tungt år med detta obefintliga spel, till och med på hemma plan.

Kan vi månne tillochmed hoppas att de hamnar i kvalserien i år??? Mumma mumma

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.