1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 945568

Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
Ice Tea: Naturligtvis håller jag med om att det finns allvarliga brister i backuppsättningen men efter den här matchen finns det iaf ingen back jag skulle vilja kasta hundhuvudet på...det är djupare än så. När vi har inställningen och hjärtat, då spelar också backarna godkänd hockey. Idag vill jag påstå att det är en total avsaknad av hjärta och vilja som förstör kvällen, lika som den förstörde de två tidigare matcherna...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.