1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 945692

Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
h o c k e y : gällande backarna under fjolåret hade vi Strålman vilket utgör en enorm skillnad mot idagdå ingen har den spelskicklighet o offensiva asenal han hade...

Jag tycker inte det beror på att backarna inte gör sitt jobb så gott dom kan utan mer att skicklighten o skridskoåkningen räcker inte till..

de gör nog så gott dom kan....den ende back som har fart är Kokko o han är ojämn... övriga långsamma.. möjligen undantaget Jonsson....dock övriga relativt starka defensivt när de hinner med men då måste dom oftast vända hemåt i banan lite i förtid annars blir dom uppenbarligen efter vilket inte sällan resulterar i hakningar..

Tycke precis som Du att Backlund håller tillräckligt bra nivå. det är länken mellan honom o anfallet som behöver förstärkas hur det nu skall gå till om det inte går att "LÅNA" hem Strålman från T. Marlies

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.