1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 945780

Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
Har läst ett antal inlägg nu. Jag var på matchen igår o led lika mycket som ni andra.
Men har jag förstått saken rätt av en del inlägg, så ska Challe gå, Hedström bort, Backlund bort, Ingen back håller måttet o Hahl är inget att ha, Regin har -10 i plus minus så han kan lika gärna lämna. Det vara synd att Wargen försvann liksom Kenta. Kapanen el. Riksman ska in osv osv?
Är det rätt uppfattat?
Lägg ner verksamheten lika gärna. Jag hoppas verkligen ingen spelare läser den här dyngan, bortsett Bragd Birgers o en del andras inlägg.

Det "Birger" har skrivit tycker jag är mycket nyanserat, som huge skulle ha sagt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.