1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 945796

Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
Uno Gordon: Ditt resonemang om förhållandet mellan medelmåttor och stjärnforwards som du uttrycker dig, finns det belägg i att kunna påstå.

Absolut visst ska laget inte bara bäras upp av stjärnfowards visst måste alla dra sitt strå till stacken. Hur bra tror du en myrstack blir om bara 2-3 stycken ska bygga den?

Denna negativa trend går inte att ändra på sålänge inte alla drar sitt strå till stacken och visar 100 procentig vilja i varje byte.

Hockey är en lagsport och inget annat.

Timrå börja spela som ett lag och börja hjälpa varandra ute på isen så lovar jag att det kommer bli till något positivt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.