1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 946

Sv: Schnabel till Nashville
Könjak: är du här nu igen! =)

Schnabels spelstil kommer nog att passa alldeles utmärkt på andra sidan atlanten där domarna tillåter lite mer "kroppskontakt" !

Ölvestad e lovande , kanske skulle behöva nåt år till på sig i elitserien först men han e en spelartyp som går rakt mål å inte räds några smällar, sånt går hem därborta!

men jag håller med i övrigt, alldeles på tok för många mediokra spelare som får kontrakt dessa dagar....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.