tikaren1: Men har inte dom där punkterna diskuterats tillräckligt nu? Det känns som om det är en evighetsmaskin. Det går runt, det går runt. Det går hit och lite dit... Oändlighet.
Personligen hoppas jag att den här tråden återkommer någon gång under kommande sommar, lagom till en EM-kvarstfinal där Sverige är ena laget, men med ett tillägg till dina punkter. Nämligen;
4. Negativ attityd. Varför var supportrarna så negativ efter tjugo omgångar? Varför kunde man inte ha lite tillförsikt. Vi vann ju trots allt SM-guld. Herregud, det måste ha varit den största dumheten 2007.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Personligen hoppas jag att den här tråden återkommer någon gång under kommande sommar, lagom till en EM-kvarstfinal där Sverige är ena laget, men med ett tillägg till dina punkter. Nämligen;
4. Negativ attityd. Varför var supportrarna så negativ efter tjugo omgångar? Varför kunde man inte ha lite tillförsikt. Vi vann ju trots allt SM-guld. Herregud, det måste ha varit den största dumheten 2007.